Pracovník zákaznické podpory - slovenština
Klientů pořád přibývá, proto roste i oddělení naší zákaznické podpory. Tentokrát hledáme kolegy se znalostí slovenského jazyka, protože budou komunikovat právě se slovenskými klienty.
Co u nás budeš dělat?
- budeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků a snažit se jim pomoci zodpovězením jejich dotazů či vyřešením jejich potíží s herním účtem
- tvou zodpovědností bude také komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím mailu či chatu, dotazy se k nám totiž dostávají i touto cestou
- s prací zákaznické podpory je samozřejmě spjata i jistá část administrativní činnosti
Co od tebe očekáváme?
- výbornou znalost slovenštiny
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- dobrý sportovní a kurzový přehled
- zkušenosti se zákaznickou podporou nebo obchodem vítaná
- výborné komunikační schopnosti a samostatnost
- týmového ducha
- vztah k moderním technologiím
- pozitivní přístup k práci a chuť se vzdělávat
Co ti nabízíme?
- smlouvu na dobu určitou
- příspěvek na stravování 180 Kč denně
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days/rok
- možnost částečného home office
- odborná školení a vzdělávání jsou pro nás samozřejmost
- příspěvek na penzi
- Cafeterie
- příspěvek na vzdělání ve škole VIA Beroun pro tvé děti
- posilovnu na pracovišti
- benefity v podobě telemedicíny, psychologické péče a právní poradny
Líbí? Tak nám pošli svůj životopis.
Těšíme se na tebe!
Pracovník zákaznické podpory - slovenština
Mám zájem o tuto poziciJak zvládnout pohovor levou zadní
Jak u nás takový pohovor probíhá?
Potkáš se s náborářem a případným nadřízeným. Ti si s tebou půl hodiny až hodinku popovídají. Snažíme se, aby výběrko proběhlo co nejrychleji a odpověď se tak dozvíš v co nejkratším čase. Někdy i hned druhý den.
Jak udělat dobrý první dojem?
Na pohovor k nám můžeš přijít klidně v džínách a triku. Stačí být upravený a odpočatý. Důležité je být sám sebou a zůstat v klidu. Nezapomeň si vypnout mobil a vedení pohovoru už nech na náboráři.
Jak mluvit o svých zkušenostech a dovednostech?
Zajímá nás, co umíš a co tě baví. Co chceš dělat za pár let i co už máš za sebou. Možná budeme chtít ukázat tvé schopnosti v praxi - na případové studii, modelové situaci, nebo ti dáme vyplnit krátký test.
A co bude dál?
My se ti taky představíme. Povíme ti o Tipsportu, o tom, jak to u nás chodí a co od nového kolegy nebo kolegyně očekáváme. A jestli se tě nezeptáme na něco, co považuješ za důležité, neváhej to doplnit. Na konci se domluvíme, kdy a jak ti dáme vědět výsledek. A pak už stačí si jen držet palce.
Jitka Květoňová
Teamleader náboru
Kudy k nám
Autem se k nám dostaneš raz dva. Zaparkovat můžeš na placeném parkovišti 100 metrů od kanceláří – nebo na neplaceném, ze kterého se k nám 12 minut projdeš.
Pokud jedeš autobusem, vystup na zastávce Beroun – U černého koně. Ta je asi 100 metrů od kanceláří.
Vlakem se rychle dostaneš do stanice Beroun, která je 15 minut pohodovou chůzí do kanceláří. Ještě rychleji u nás budeš na sdíleném elektro kole. Případně chytni bus MHD a dojeď na zastávku Beroun – U černého koně.

Koho potkáš
Jako první se potkáš s našimi náboráři. Ti budou mít spoustu otázek, ale ničeho se neboj, nekoušou.