Pracovník zákaznické podpory - slovenština

Beroun
Plný úvazek
Pro muže a ženy
Vhodné pro absolventy

Klientů pořád přibývá, proto roste i oddělení naší zákaznické podpory. Tentokrát hledáme kolegy se znalostí slovenského jazyka, protože budou komunikovat právě se slovenskými klienty.

 

Co u nás budeš dělat?

  • budeš přijímat příchozí hovory našich zákazníků a snažit se jim pomoci zodpovězením jejich dotazů či vyřešením jejich potíží s herním účtem
  • tvou zodpovědností bude také komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím mailu či chatu, dotazy se k nám totiž dostávají i touto cestou
  • s prací zákaznické podpory je samozřejmě spjata i jistá část administrativní činnosti

 

Co od tebe očekáváme?

  • výbornou znalost slovenštiny
  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrý sportovní a kurzový přehled
  • zkušenosti se zákaznickou podporou nebo obchodem vítaná
  • výborné komunikační schopnosti a samostatnost
  • týmového ducha
  • vztah k moderním technologiím
  • pozitivní přístup k práci a chuť se vzdělávat

 

Co ti nabízíme?

  • smlouvu na dobu určitou 
  • příspěvek na stravování 180 Kč denně   
  • 5 týdnů dovolené  
  • 3 sick days/rok   
  • možnost částečného home office 
  • odborná školení a vzdělávání jsou pro nás samozřejmost  
  • příspěvek na penzi   
  • Cafeterie 
  • příspěvek na vzdělání ve škole VIA Beroun pro tvé děti
  • posilovnu na pracovišti  
  • benefity v podobě telemedicíny, psychologické péče a právní poradny 

 

Líbí? Tak nám pošli svůj životopis.

Těšíme se na tebe!

 

Kontaktuj nás

Mám zájem o tuto pozici

Pracovník zákaznické podpory - slovenština

Mám zájem o tuto pozici

Jak zvládnout pohovor levou zadní

TipIcoJak u nás takový pohovor probíhá?

Potkáš se s náborářem a případným nadřízeným. Ti si s tebou půl hodiny až hodinku popovídají. Snažíme se, aby výběrko proběhlo co nejrychleji a odpověď se tak dozvíš v co nejkratším čase. Někdy i hned druhý den.

TipIcoJak udělat dobrý první dojem?

Na pohovor k nám můžeš přijít klidně v džínách a triku. Stačí být upravený a odpočatý. Důležité je být sám sebou a zůstat v klidu. Nezapomeň si vypnout mobil a vedení pohovoru už nech na náboráři.

TipIcoJak mluvit o svých zkušenostech a dovednostech?

Zajímá nás, co umíš a co tě baví. Co chceš dělat za pár let i co už máš za sebou. Možná budeme chtít ukázat tvé schopnosti v praxi - na případové studii, modelové situaci, nebo ti dáme vyplnit krátký test.

TipIcoA co bude dál?

My se ti taky představíme. Povíme ti o Tipsportu, o tom, jak to u nás chodí a co od nového kolegy nebo kolegyně očekáváme. A jestli se tě nezeptáme na něco, co považuješ za důležité, neváhej to doplnit. Na konci se domluvíme, kdy a jak ti dáme vědět výsledek. A pak už stačí si jen držet palce.

Jitka Květoňová

Teamleader náboru
Jitka

Kudy k nám

Autem se k nám dostaneš raz dva. Zaparkovat můžeš na placeném parkovišti 100 metrů od kanceláří – nebo na neplaceném, ze kterého se k nám 12 minut projdeš.

Pokud jedeš autobusem, vystup na zastávce Beroun – U černého koně. Ta je asi 100 metrů od kanceláří.

Vlakem se rychle dostaneš do stanice Beroun, která je 15 minut pohodovou chůzí do kanceláří. Ještě rychleji u nás budeš na sdíleném elektro kole. Případně chytni bus MHD a dojeď na zastávku Beroun – U černého koně.

Mapa

Koho potkáš

Jako první se potkáš s našimi náboráři. Ti budou mít spoustu otázek, ale ničeho se neboj, nekoušou.

Nejzajímavější pozice

ZOBRAZIT VŠECHNY VOLNÉ POZICE